Praktiske informationer

Telefontid

Kl. 8.00-9.00 mandag til fredag passer 1-2 læger telefonen.

Denne time er reserveret til lægelige spørgsmål og ikke tidsbestilling eller receptfornyelse.


Tidsbestilling, receptfornyelse og prøvesvar

Fra kl. 9.00 alle ugens dage.


Klinikken kan kontaktes telefonisk:

mandag, tirsdag, torsdag mellem kl. 8.00-14.00.

Onsdag kl. 8.00 til 12.00 og igen 14.00 til 16.00

Fredag kl. 8.00-12.00


Uden for dette tidsrum henviser vores telefonsvarer til et ”akut” telefonnummer til uopsættelige spørgsmål.


Ved telefonisk kontakt til klinikken

Vi oplever, at der af og til er problemer med at komme igennem til os på telefonen.

Problemet opstår, når der er travlhed på linjen. Og det skyldes at nogle mobilabonnementer ikke tillader en at stå i kø.

Så oplever du dette, vent lidt og ring igen senere. Vi er her!


Kontakt via vores hjemmeside

Før du kan bestille tid, forny medicin eller skrive til klinikken via denne hjemmeside, skal du oprette dig som bruger på Clineas Patientportal.

Som helt ny patient, skal du efter oprettelse først godkendes af klinikken.

Følg nedenstående vejledning:


1.   

Klik på en af de fire blå firkanter, tidsbestilling, recept, besked, eller svar.


2.   

Klik på opret ny bruger. Indtast dine oplysninger og tryk på knappen send.


3.1

Du får nu beskeden ”Dit login er nu oprettet”


3.2.

For at fortsætte login skal du anvende den sikkerhedskode, der er sendt til din    e-mail. Denne er kun gyldig i 15 min. Denne login del gør sig fremover  gældende HVER gang, du kontaker klinikken via hjemmesiden.


3.3

Hvis du har været oprettet som bruger af den gamle hjemmeside og Cure4you, får du beskeden ” Du er allerede oprettet i klinikkens system” Du skal da klikke på ”Glemt password” indtaste dit cpr. nr. og din e-mail. Der sendes nu en ny adgangskode til din e-mail. Følg derefter trin 3.2.


4.

Du kan ændre koden til en du kan huske i ”Ret kontaktoplysninger”


Hvis du får beskeden  "den indtastede e-mail stemmer ikke overnes med det indtastede cpr.nr." Kontakt da klinikken. Det kræver, at vi retter det herfra.

Hvert familiemedlem skal oprette sin egen brugerprofil.

Hvis du ikke kan bestille din medicin, er det fordi dit medicinkort skal aktiveres af os først - giv os besked om at gøre dette.


Sygebesøg

Aftales med lægen.


Sundhedskort/Sundhedskort app

Skal medbringes og indlæses i kortlæseren på skranken


Betaling

Som medlem af sygesikringsgruppe 1 skal man ikke betale for almindelige konsultationer.


Som medlem af sygesikringsgruppe 2 betaler man et honorar for konsultationen.


Vaccinationer i forbindelse med udenlandsrejser og motorattest, rejse-afbudsattest, attester til fagforeninger m.v. skal du selv betale.


Al egenbetaling er kontant, gerne ved Dankort eller MobilePay.


Vaccination

Rejserådgivning og -vaccinationer er midlertidigt ikke muligt i klinikken


Udeblivelse

Husk at udeblivelse forlænger ventetiden for andre !!!


Lukning

Klinikken vil være lukket i perioder på grund af ferie eller efteruddannelse.


Der vil på vores telefonsvarer blive oplyst om varighed samt navn og telefon på vores vikarierende læge(r).


Lægevagten

Fra kl. 16.00 til 8.00 på hverdage samt på lørdage, søn- og helligdage kan du ved akut opstået sygdom kontakte lægevagten på tlf.: 70 11 07 07.


Handicapforhold

Elevator og handicap toilet


Privatlivspolitik for patienter

Klik nedenfor for yderligere information